מסיבת רווקות בוילה המדריך המלא

מסיבת רווקות בוילה – המדריך המלא לחוגגות

מתכננות בקרוב מסיבת רווקות בוילה? הנה כמה טיפים חשובים במיוחד שכדאי לכם לדעת בעת תכנון האירוע ובחירת הוילה למסיבת הרווקות
וילה מלדיביים

וילה מלדיביים

לאירוע בלתי נשכח

תוכן עניינים

מסיבת רווקות בוילה

וילה למסיבת רווקות הפכה לאופציה המובילה כיום לחגיגת מסיבת רווקות. לרוב יושכר המתחם לחוגגות למספר שעות ובו יוכלו להנות ולשמח את הכלה המיעדת. מאחר וכל וילה מציעה מגוון אפשרויות אירוח, אספנו עבורכם 7 טיפים שכדאי לכן לבדוק לפני שתסגרו את הוילה למסיבת הרווקות הקרובה :

שעות כניסה ויציאה

בעלי הוילות נוהגים לתחום את מכסת השעות לחוגגות באירוע כאשר הממוצע נע סביב ה – 5 שעות לחוגגות במתחם. חשוב מאוד לוודא בטרם סגרתן את הוילה, כמה זמן תוכלו להיות במתחם ומהן שעות הכניסה והיציאה.

וילה עם בריכה למסיבת רווקות, לבת ובר מצווה וילה מלדיביים

הכל כלול?

במסיבות רווקות נהוג לקנות אלכוהול, אותיות ברייד (Bride), קישוטים ושלל אביזרים נוספים ממגוון סוגים. חלק מבעלי הוילות מציעים חבילות הכוללות מגוון רחב של אפשרויות היכולות לחסוך מכן זמן יקר וכסף.

הגבלת רעש ודיג'יי (dj)

רוב הוילות ממוקמות באזורים שאינם מבודדים וכתוצאה מכך קיימת סבירות גבוהה שהתוצאה תהיה הגבלת רעש ולא תהיינה אפשרות להביא מערכות הגברה כאלו ואחרות. אמנם בעלי הוילות מציעות חלופות ראויות לנושא, אך המלצתנו היא לבדוק מול בעלי המקום את הסוגיה בטרם העברתן מקדמה לאירוע.

הגבלת כמות החוגגות

סגרתן כבר את וילה והצטרפו בדקה ה – 90 עוד חברות? כדאי שתיידעו את בעלי הוילה על כך. הסיבה היא שמתחמי הוילות למסיבות רווקות מתומחרות לעיתים על פי מספר החוגגות. במצב זה, ככל שיהיו יותר חוגגות – המחיר ככל הנראה יעלה.

גודל וסוג הבריכה במתחם

איך אפשר לחגוג מסיבת רווקות בלי בריכה? ואם כבר, עדיף שתהיה כמה שיותר גדולה ומרשימה. לא פעם ההבדל בין התמונות המוצגות ברחבי הרשת לבין המציאות – גדולים ומשמעותיים. מאחר והבריכה במתחם היא ללא ספק גורם משמעותי בבחירת וילה למסיבת רווקות, חשוב לבדוק את סוג הבריכה וגודלה מול בעלי המקום, לקבל תמונות ולשמוע המלצות ממכרים שהיו במתחם ויכולים לשתף מהחוויה שלהם.

וילה במרכז הארץ עם בריכה למגוון אירועים

פינות שיזוף ורביצה

השימוש בפינות השיזוף ובפינות הישיבה במתחם חשובות במיוחד לשדרוג האירוע שלכן. אחרי הכל, כולנו רוצים לרבוץ לנו במיטת שיזוף אחרי שיצאנו מהבריכה. חשוב לוודא כי במתחם קיימות מספר פינות שיזוף לרווחת כלל החוגגות באירוע.

אוכל

אין כמעט מסיבות רווקות שבהן אין אוכל. בעלי הוילות לרוב מציעות בחבילות הכל כלול (ראו סעיף 3) גם את רכיב האוכל. אם החלטתן בכל זאת לעשות זאת בעצמכן, חשוב לבדוק מול בעלי המקום שקיים תנור, מקרר, מיקרו ומה שתצטרכו על מנת למנוע אי נעימות בנושא או חלילה גרוע מכך – חוסר אבזור במתחם.

שולחן שוק הכל כלול בוילה מלדיבים

אפשר לסכם

מסיבת רווקות היא ללא ספק סיבה למסיבה וקונספט האירוע תמיד משתנה ודינאמי. יחד עם זאת חשוב תמיד לבדוק את שלל הנושאים על מנת להבטיח אי נעימויות ולתכנן בהתאם את המסיבה האולטימטיבית לכלה המיועדת.

רוצים לעשות את האירוע שלכן אצלנו? אנחנו מזמינים אתכן לקבל הצעת מחיר בלחיצה כאן.

למעבר לעמוד מסיבת רווקות  – לחצו כאן

שיהיה במזל טוב ורק בשמחות

וילה למסיבת רווקות, בר ובת מצוות ואירועים פרטיים וילה מלדיביים

שאלות נפוצות

המחיר של הוילה משתנה בין סוג האירוע, סוג החבילה שנבחרה ושלל פרמטרים נוספים. לכן, אין לכך תשובה אחת מדויקת. המלצתנו היא לשתף את בעלי הוילה בנתונים על מנת לקבל את הצעת המחיר הטובה והרלוונטית ביותר בעבורכן.

אכן. כמות הוילות המציעות את עצמן לאירוע שלכן מגוון ורחב. יחד עם זאת מומלץ להגיע פיזית לראות את המקום ולבדוק שלל נושאים נוספים כפי שנרשמו במאמר מעלה.

ההפעלות כמו בחיים, דינאמיים ומשתנים מטרנד לטרנד בהתאם לעונה. בכל זאת, מומלץ להביא הפעלה המותאמת לאירוע שלכם מאחר ותשפר את החוויה של כלל המשתתפות וכמובן – גם לכלה המיועדת.

הוילה ממוקמת במושב יגל הסמוך לשדה התעופה בן גוריון.

נשמח שתשתפו

Facebook
Email
WhatsApp

אם אהבתם את התוכן, אנחנו מזמינים  אתכם לעשות לייק לדף הפייסבוק שלנו בלחיצה כאן או לדף האינסטגרם שלנו בלחיצה כאן

בטוח יעניין אותך גם..

עד כאן כרגע :)
וילה מלדיביים - וילה לאירועים פרטיים
Scroll to Top