וילה לבת ובר מצווה - וילה מלדיביים

וילה לבת ובר מצווה – המדריך השלם לאירוע מנצח

מחפשים וילה לבר או בת מצווה? הכנו בעבורכם מספר טיפים שימושיים שיעזרו לכם בבחירת סוג הוילה לאירוע שלכם
וילה מלדיביים

וילה מלדיביים

לאירוע בלתי נשכח

תוכן עניינים

וילה לבת ובר מצווה

הילד הגיע לגיל מצוות? הילדה כבר בת 12 ואתם מחפשים מקום לחגוג עם המשפחה את האירוע? כשמחפשים וילה לבת ובר מצווה, חשוב לבדוק מספר דברים המשמעותיים במיוחד בעת סגירת האירוע. הנה 7 דברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם סוגרים את האירוע :

מיקום הוילה

למיקום ערך חשוב במיוחד לסגירת האירוע שלכם. נהוג באירועי בר ובת מצווה בוילה (ובכלל) להזמין מלבד החברים, גם בני משפחה ואנשים קרובים אליכם. חלק מהמשפחה לרוב אינם גרים בסביבה הקרובה אליכם ואינכם רוצים לגרום לאורחים לתחושת “טרטור” או טרחה גדולה בהגעה לאירוע שלכם. לדוגמא : אם רוב האורחים מגיעים מבאר שבע והוילה ממוקמת בכלל בחיפה, סביר להניח שהאורחים לא ישמחו מהעובדה שמחכה להם נסיעה ארוכה במיוחד על מנת להגיע ליעד.

וילה במרכז הארץ עם בריכה למגוון אירועים

הבריכה

לבריכה באירועים מסוג בר ובת מצווה חשיבות גדולה. אין ספק שבריכה גדולה ומרווחת למספר רב של חוגגים עושה ללא ספק את העבודה ותספק לחוגגים (ובפרט לחברים) חוויה טובה הרבה יותר. אחרי הכל, לרוב מדובר בילדים בני 12 ו 13 ופעילות משותפת בבריכה תנציח את האירוע ותייצר עבור הילדים ושאר החוגגים ערך מיוחד וזיכרון טוב מהאירוע.

וילה מלדיביים

האוכל

מלבד בחירת הוילה, חשוב לשים דגש גם על האוכל באירוע. בעלי הוילות נוהגים להציע תפריט בשיטת הכל כלול. בשיטה זו תקבלו לרוב שולחן שוק, תפריט על האש, סלטים ושלל דברים נוספים שישדרגו את החוויה של האורחים. נהוג לקחת עבור הצעירים שבחבורה שולחן שוק ועבור המבוגרים על האש ושלל סלטים. הרי בסוף, תמיד זוכרים את האוכל ועדיף שיהיה כמה שיותר טעים ומגוון.

שולחן שוק וילה מלדיביים 2

גודל הוילה

מצאתם וילה שהיא לטעמכם? כדאי לכם לבדוק שהיא תכיל את כל האורחים המוזמנים לאירוע שלכם. לא פעם בתמונות הוילה נראית נוצצת, ענקית ורחבת ידיים ובפועל היא קטנה יותר ואינה יכולה להכיל מספר אורחים הבנוי מכמה עשרות משתתפים באירועי בר ובת מצווה. המלצה שלנו, תלכו לראות את הוילה פיזית לפני שאתם מחליטים לסגור, אין דבר טוב ממראה עיניים.

מתנפחים בבריכה וילה מלדיביים

שירות

הדבר האחרון שתרצו להתעסק באירוע שלכם הוא בשירות הלקוחות. שירות איכותי וטוב ייקח מכם תלונות פוטנציאליים של לקוחות, יחסוך מכם זמן מאוד יקר ויעלה את מצב הרוח של האורחים, של הכלה או חתן בר המצווה וכתוצאה מכך כמובן גם את שלכם. כשאתם סוגרים את האירוע שלכם, חשוב שתבדקו שאינכם אחראים על הגשת האוכל לשולחנות הסועדים או בניהול מלא של האירוע. את הנושאים הללו עדיף לכם להשאיר אצל בעלי הוילה או אצל ספק שירות אחר שיטפל בנושא.

ערבי צוות וכנסים

הפעלה

כמעט בכל אירוע קיימת הפעלה כלשהי. בין אם מדובר ב DJ, הופעה של אמן, משחקי שולחן, משחקי בריכה ועוד. ההפעלה אינה בגדר חובה, אך חיונית לגיוון האירוע ומוסיפה צבע רב ועניין לכלל המשתתפים בחגיגה, דבר שבסבירות גבוהה יאריך את חיי האירוע ויוסיף לחווית המוזמנים שלכם.

שירותי הצלה

כבר סגרתם וילה יפה עם בריכה, השקעתם באוכל, בעיצוב ומה לא. אבל מה לגבי מציל? בדקו בוילה שאתם מעוניינים לסגור האם מספקים שירותי הצלה במתחם מאחר וחשיבותו של המציל במתחם הבריכה חיונית במיוחד ובעיקר שבין החוגגים קיימים ילדים קטנים שחלקם אינם יודעים לשחות בבריכות שעומקן לפעמים יכול להגיע גם ל – 2 מטרים ולהוות חלילה סכנת חיים אמיתית. המלצתנו היא לשכור מציל או לשאול את בעלי המקום האם מקבלים שירותי הצעה ממציל כזה או אחר שגם יאבטח את החוגגים במים ויספק שקט נפשי לבעלי השמחה ולשאר החוגגים שהגיעו עם ילדים שאינם יודעים לשחות. החשיבות עבורנו היא ערך עליון ולכן כשיש ספק – אין ספק. 

מציל

אפשר לסכם

החלטתם לעשות את בר או בת המצווה של היקר\ה שלכם בוילה? אנו ממליצים בחום להגיע פיזית על מנת לראות את המקום, לבדוק את האפשרויות והחבילות אותם הוילה יכולה לספק ולהציע לכם על מנת להשאיר לעצמכם מינימום התעסקות בזמן האירוע. אחרי הכל, גם לכם מגיע להנות מהאירוע שהקדשתם בעבורו לא מעט זמן וכסף.

מאחלים לכם המון מזל טוב!

שאלות נפוצות

המחיר של הוילה משתנה בין סוג האירוע, סוג החבילה שנבחרה ושלל פרמטרים נוספים. לכן, אין לכך תשובה אחת מדויקת. המלצתנו היא לשתף את בעלי הוילה בנתונים על מנת לקבל את הצעת המחיר הטובה והרלוונטית ביותר בעבורכם.

אכן כמות הוילות המציעות את עצמן לאירוע שלכם אכן רחב. יחד עם זאת מומלץ להגיע פיזית לראות את המקום ולבדוק שלל נושאים נוספים כפי שנרשמו במאמר מעלה.

ההפעלות כמו בחיים, דינאמיים ומשתנים מטרנד לטרנד בהתאם לעונה. בכל זאת, מומלץ להביא הפעלה המותאמת לאירוע שלכם מאחר ותשפר את החוויה של כלל המשתתפים.

ישנם בעלי וילות המאשרים הכנסת דיג’יי תחת סייגים וישנם כאלו שאינם מסכימים כלל.

אנו ממליצים לבדוק מול בעל הוילה ישירות את הנושא.

נשמח שתשתפו

Facebook
Email
WhatsApp

אם אהבתם את התוכן, אנחנו מזמינים  אתכם לעשות לייק לדף הפייסבוק שלנו בלחיצה כאן או לדף האינסטגרם שלנו בלחיצה כאן

בטוח יעניין אותך גם..

עד כאן כרגע :)
וילה מלדיביים - וילה לאירועים פרטיים
Scroll to Top