וילה לאירוע בחורף – מה כדאי לדעת וממה להיזהר

וילה לאירוע בחורף – מה כדאי לדעת וממה להיזהר

וילה לאירוע בחורף יכולה להיות קונספט מגניב במיוחד. הנה כמה דברים שכדאי לדעת
וילה מלדיביים

וילה מלדיביים

לאירוע בלתי נשכח

תוכן עניינים

וילה לאירועים בעונת החורף

וילה לאירוע בחורף הופכת פופולרית בשנים האחרונות. בין אם אתם סוגרים אירוע של בר \ בת מצווה, הרמת כוסית עם כל המחלקה, מסיבת סיום או כל אירוע אחר, כדאי לכם לדעת את הדברים הללו לפני שהוצאתם את הארנק ושילמתם על הוילה. 🌧️

מקום מקורה

רוב הוילות לאירועים כיום המספקות מתחמים רחבי ידיים לאירועים אינם כוללים קירוי.

חשוב במיוחד לבדוק מול בעלי הוילה כי המקום כוללת קירוי. אם לא, המלצתנו היא לבדוק האם המתחם הפנימי יכול להכיל כמה עשרות אנשים ללא הרגשת דוחק וצפיפות. עומס וצפיפות כזו חלילה יכולה להוביל לפגיעה משמעותית בנוחות האורחים ובאיכות האירוע.

מקום מקורה

בריכה מחוממת

לא פעם תוכלו למצוא וילה מקורה \ מקורה חלקית הכוללת בריכה אבל זו אינה מחוממת. במצב זה הבריכה אינה אפקטיבית ואפילו גורעת מהאירוע. המלצתנו היא לבדוק תמיד בחורף כי הבריכה אכן מחוממת, לשאול מהו מד הטמפרטורה במים ולבדוק שהבריכה מטופלת ומטופחת. באם הבריכה אינה מחוממת יש לבדוק כי בעת האירוע קיים כיסוי המונע מהאורחים להיכנס למים.

בריכה מחוממת

פעילויות לצעירים

הצעירים כמו צעירים, צריכים מגוון רחב של גירויים ופעילויות באירוע על מנת לא להשתעמם. חשוב לבדוק האם המקום מספק משחקים דוגמת הוקי אוויר, כדורגל שולחן ומשחקי גיימינג. פעילויות אלו ואחרות לא פעם יגרמו לחוגגים להנות משלל אפשרויות של פעילויות שיעצימו את החוויה וההנאה מהאירוע שלכם.

פעילויות לצעירים הוקי אוויר

חניה מסודרת

לא פעם מספר החניות בוילה מוגבלת. כאשר חוגגים אירוע בוילה ומזמינים מספר עשרות אנשים ולפעמים אפילו יותר מכך – חשוב במיוחד לבדוק כי במקום \ בקרבת המקום קיימת אפשרות לחניה מוסדרת.

בניגוד לקיץ, קשה להאמין שלאורחים יש מספיק סבלנות להליכה מרובה של מספר דקות רב על מנת להגיע לוילה בגשם השוטף. מרחק רב שכזה יכול אף להוביל את האורחים לתסכול וכעס ולכן מומלץ להימנע ולבדוק את הדברים קודם לכן.

חניה מסודרת

חבילות ומוצרים נלווים

בדקתם הכל והחלטתם לסגור את הוילה? שווה לבדוק האם יש לבעל\ת הוילה חבילות מותאמות עבורכם. לא פעם הוילות מציעות כחלק מהמחיר או בתוספת תשלום אפשרות לחבילות הכוללות אוכל, שתיה, DJ ולמעשה יכולים להציע ולספק מגוון רחב של שירותים המותאמים בדיוק עבורכם. המלצתנו החמה היא לשמוע מה שיש לבעלי הוילה להציע לכם. לעיתים מדובר בהזדמנויות ובהצעות משתלמות במיוחד.

אפשר לסכם

החלטתם שאתם רוצים לסגור וילה לאירוע שלכם לחורף? המלצתנו היא לבדוק שהוילה מקורה, שקיימים פעילויות לח’ברה הצעירים, שיש חניות זמינות עבורכם וכמובן בריכה מחוממת שתוסיף המון לאירוע.

זכרו לשמוע אילו חבילות יש לבעלי הוילות להציע לכם ובדקו זאת.

רוצים לעשות את האירוע שלכם בקיץ? דברו איתנו! למעבר לגלריה לחצו כאן

והכי חשוב, תהנו ושיהיה במזל טוב.

נשמח שתשתפו

Facebook
Email
WhatsApp

אם אהבתם את התוכן, אנחנו מזמינים  אתכם לעשות לייק לדף הפייסבוק שלנו בלחיצה כאן או לדף האינסטגרם שלנו בלחיצה כאן

בטוח יעניין אותך גם..

עד כאן כרגע :)
וילה מלדיביים - וילה לאירועים פרטיים
Scroll to Top